RP Kolonia

Górnicza Dolina zaprasza do wspólnej rozgrywki!!!

Ogłoszenie

http://www.rpkolonia.pun.pl/viewtopic.php?id=883

#31 2011-12-27 01:17:32

 Paprodziad

Zbanowany

Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Zarejestrowany: 2011-12-14
Posty: 115
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Xire, a myślałeś nad stworzeniem gildii owiec? Wspaniała rozgrywka kręcąca się wokół pastwisk jak i gnoju.

PH napisał:

Wiesz CyBu. Mogli by spotkać człowieka i jakoś się dogadać animkami.
Bo to i tak bez sensu. Jako dowódca orków : HAG USHK HAGBASH(Np. Nie atakować ludzi).
A orkowie : (zjedzmy ciasto) (zaatakujcie ludzi) (zabijcie mnie) (idziemy na wycieczke). To bez sensu. Orkowie musieli by znać język ludzi. A było chyba tylko 2 takich w całym gothicu. ( nie licząc 3 bo tam język orków zaginął).

@Edit.
Mogą być inteligentni. Ale teraz gildia nie powstanie bo chyba i tak jest już trochę za dużo .

Ja być ork i zjeść cie na obiad.

Ostatnio edytowany przez Paprodziad (2011-12-27 01:20:33)


"Ludzie się karmią tym co Ci nie wyszło
I smucą tym co Ci się udało"

Offline

 

#32 2011-12-27 01:19:38

XireNovXou

Zbanowany

Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 84
Punktów :   -1 

Re: Orkowie, szkielety i owce

oco ci chodzi ? O.-

Offline

 

#33 2011-12-27 01:22:45

 Y'STEfaN

Użytkownik

12370729
Skąd: ale co ?
Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 203
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Xire ... Pisze sie " o co "

Może skaczcie już ten temat bo zaczyna sie nieziemski spam

Bane ... I po co o tym mowiles ?

Offline

 

#34 2011-12-27 01:23:53

DestinY

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-14
Posty: 94
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Paprodziad pisałem już : Xire - Dowódca Owiec. Xire "Betsy" NovYou

Gdyby miało powstać to tutaj jest łańcuszek gildii do usunięcia (ilościowo, a jakby co aktywność).
Kult-Beliarowcy-Bractwo-Myśliwi-Przemytnicy-NO-SO
Właściwie to tak : (bo jest 6 gildii + kult).
Beliarowcy-Bractwo-Myśliwi-Przemytnicy-NO-SO
Jeżeli trzeba można przemytników z NO zamienić.

Ostatnio edytowany przez PH (2011-12-27 01:27:02)

Offline

 

#35 2011-12-27 01:25:24

 Paprodziad

Zbanowany

Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Zarejestrowany: 2011-12-14
Posty: 115
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

PH napisał:

Paprodziad pisałem już : Xire - Dowódca Owiec. Xire "Betsy" NovYou

Hahahahaha, dobra koniec tych bzdur.

W sumie teraz to już sam nie wiem, co o tym myśleć. Przydałaby się reaktywacja tego kultu, ale chyba nici z tego.

Ostatnio edytowany przez Paprodziad (2011-12-27 01:28:43)


"Ludzie się karmią tym co Ci nie wyszło
I smucą tym co Ci się udało"

Offline

 

#36 2011-12-27 01:31:36

XireNovXou

Zbanowany

Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 84
Punktów :   -1 

Re: Orkowie, szkielety i owce

RADZE SIE Z TYM WSTRZYMAC , WLASNIE TO WYPROBOWALEM I PO JAKIMS CZASIE CRASHUJE WIEC POKI NIENAPRAWIOM BLEDOW WSZTRZYMAJMY SIE

Offline

 

#37 2011-12-27 01:33:03

 Y'STEfaN

Użytkownik

12370729
Skąd: ale co ?
Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 203
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

XireNovXou napisał:

RADZE SIE Z TYM WSTRZYMAC , WLASNIE TO WYPROBOWALEM I PO JAKIMS CZASIE CRASHUJE WIEC POKI NIENAPRAWIOM BLEDOW WSZTRZYMAJMY SIE

Na razie TY popraw błędy w tym poście jeśli łaska

Offline

 

#38 2011-12-27 01:37:33

DestinY

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-14
Posty: 94
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Jak można robić takie błędy jak podświetla je...

Offline

 

#39 2011-12-27 05:11:00

 Bane

Szatan w najczystszej postaci

36417312
Call me!
Skąd: pochodzi moja moc?
Zarejestrowany: 2011-12-14
Posty: 91
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Bane ... I po co o tym mowiles ?

Bo chciałem się zapytać Klina czy może być szkielet-wojownik?
Ludzie, nie dramatyzujcie. Jak jest  napisane, zapytałem się tylko czy nasz pan i władca zechce coś takiego wprowadzić. Nie mówię że to ma być. Czy MOŻE. To faza testowa, ale trzeba też przyznać że coś takiego przyniosło by nam nowych graczy... w końcu ile będzie RP z orkami itp. ? Większość z adminów tych " plo selwelów Lole Play" nie przegląda nawet forum GMP, a zwłaszcza tego działu. Tak samo nie wiem czy wiecie, ale można robić informacje dotyczące klasy zamiast pisać coś w nazwie.


http://img828.imageshack.us/img828/7232/beznazwy1rs.jpg

Offline

 

#40 2011-12-27 11:16:11

 Vanilor

Arcymag Kręgu Wody

36816295
Skąd: Słupsk (Głobino)
Zarejestrowany: 2011-12-21
Posty: 149
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Hehe Xire owca . Ja popieram CyBu, prawda od czasu do czasu wojenka by się przydała, ale ork to w końcu ork no nie?? Paprodziad ok to nasza historia, ale dam ci parę  faktów  historii g1-g3

1. Człowiek+ork=rzeź , nieważne czy są iteligentni te rasy się po prostu NIENAWIDZĄ choć w g3 w miare współpracują ze sobą
2. Kolonia powstała po to by wydobywać rude do walki z orkami
3. W g1 to orkowie byli niewolnikami w kopalniach więc jak tu mówić o pokoju??

A mimo wszystko nasza historia opiera się na historii gothica

To by było dobre na event, ale nie na grę rp

Ostatnio edytowany przez Vanilor (2011-12-27 11:16:37)


http://img692.imageshack.us/img692/1444/sygna2yt.jpg
Klan: Bracia Ostrza
Ranga: Złodziej

Offline

 

#41 2011-12-27 11:57:52

 Dimikoyan

Arcymistrz Kręgu ognia.

6970805
Skąd: Cape Dun/Klasztor Innosa
Zarejestrowany: 2011-12-15
Posty: 242
Punktów :   
WWW

Re: Orkowie, szkielety i owce

Czytałem od początku wszystko i dla mnie mm powiedzmy mogła by być ta gildia ale ONA była by połączona z Zakonem Beliara bo to siły beliara, znajdowali by się za progiem gdzie dwóch strażników ze starego obozu pilnowała. Zakon Beliara znajdował by się w górskiej fortecy (tam gdzie z lesterem idziemy po kamień ogniskujący) a orkowie po za mostem i były by też klasy orków- Ork zwiadowca który by wychodził za próg i by oglądał co się dzieje, ale tylko ta klasa oraz mmm może dowódca mogli by wychodzić za próg. Miało by to jakiś sens były by 2 gildie co mają sojusz na wieczność niestety jedną gildię trzeba by było skasować, ponieważ za dużo by było tego. PH- Nie ma takiego słowa jak "Beliarowcy" i proszę tego słowa nie używać, dla mnie to jest wymyślone przez dzieci na "scierwiePL" gdzie dzieci tam gadały ee idziemy na beliarowców? beliarowców? powiecie mi co to jest? jest Zakon Beliara, Bractwo Beliara, Wysłannicy beliara coś takiego ale nie "beliarowcy"...

Orkowie też znali ludzki język w Gothicu 3 dopiero. A w Gothicu jeden z tego co pamiętam jak ostatnio przechodziłem go to orkowie po za mostem kiedy trzymasz na plecach "ulu-mulu" orkowie wymachują ręką i gadają coś w stylu "GEBASE DUDE DE" i czasami skaczą ze złości. Można by było zrobić akcję gdzie np. Guru wybiera się z strażnikami świątynnymi do miasta orków i robi z nimi sojusz, ale to dopiero gdyby było dużo osób w bractwie oraz u orków.


Co do pomysłu jestem na tak pod warunkiem tym który pisze wyżej w moim poście, żeby orkowie sobie nie biegali.


Ranga: Arcymag Ognia.
Postać odgrywana: Corristo.
Wyznanie: Innos.
http://www.magowieognia.pun.pl/_fora/magowieognia/gallery/2_1201600359.png

Offline

 

#42 2011-12-27 12:20:38

 Paskud

Użytkownik

15617898
Skąd: Północ
Zarejestrowany: 2011-12-14
Posty: 103
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Dimikoyan napisał:

. PH- Nie ma takiego słowa jak "Beliarowcy" i proszę tego słowa nie używać, dla mnie to jest wymyślone przez dzieci na "scierwiePL" gdzie dzieci tam gadały ee idziemy na beliarowców? beliarowców?

A niech sobie nazywa ich jak chce. Co to za problem, to tylko nazwa. To jest jego wybór, jego opinia.

Offline

 

#43 2011-12-27 12:32:03

 Vanilor

Arcymag Kręgu Wody

36816295
Skąd: Słupsk (Głobino)
Zarejestrowany: 2011-12-21
Posty: 149
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Bezsensu robić jeszcze jedą gildie, zwłaszcza teraz gdy i tak jest ich za dużo, a a dodatek niestety oddaliliśmy się bardzo od samego g1, który powinien być naszym wzorem . Gdy ogarniemy sprawy gildii, to możemy pogadać nad gildią orków.

Apropos orków z g1 to dwóch umiało mówić po ludzku, mianowicie ten szaman, którego ratujemy przed orkami i ork niewolnik i nowej kopalni, który nam robi ulu-mulu


http://img692.imageshack.us/img692/1444/sygna2yt.jpg
Klan: Bracia Ostrza
Ranga: Złodziej

Offline

 

#44 2011-12-27 12:32:14

ALbatrOS

Użytkownik

Zarejestrowany: 2011-12-16
Posty: 68
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Niestety jest jeden problem póki co sam system orków owiec itp jest jeszcze niedopracowany i pojawiają się częste bugi jak np wyłączanie się GMP gdy ktoś wchodzi na tą klasę, co do pomysłu jestem na TAK ale pomysł Dimiego jego wersja jest najlepsza. Jednak nie chce by Xire był jego dowódcą Dlaczego??? Chyba wszystko jest wyjaśnione u góry.

Wiem że ekipa GMP jest świetna i genialna ale muszą to poprawić, skoro już doszli do tego to pewnie niedługo będziemy widzieć potworki na mapie bo jest to najczęstsza propozycja w GMP


http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR_OTt9oB5fFIs4giaXmB_g_dUog0cPMrlxrQCmgRkIyWDy2h0Qs-l8USI PISZĘ POPRAWNIE PO POLSKU
http://img593.imageshack.us/img593/2345/11727558.jpg

Offline

 

#45 2011-12-27 13:03:46

 Vanilor

Arcymag Kręgu Wody

36816295
Skąd: Słupsk (Głobino)
Zarejestrowany: 2011-12-21
Posty: 149
Punktów :   

Re: Orkowie, szkielety i owce

Albatros nie rób nadziei Zacząłem grać jak gmp się wystartował i już wtedy miały być potworki . Sądzę, że jeśli je wprowadzą to trzeba będzie samemu je na mapce rozstawiać np w World Builder'ze


http://img692.imageshack.us/img692/1444/sygna2yt.jpg
Klan: Bracia Ostrza
Ranga: Złodziej

Offline

 
http://www.rpkolonia.pun.pl/viewtopic.php?id=883

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbusy Holandia Detoksykacja alkoholowa psychoterapia Piła